piątek, 18 stycznia 2013

Woda perfumowana Christina Aguilera


Cześć wszystkim :)

U mnie nic nowego. Próbuję wbić do głowy matematyczne definicje i makroekonomiczne teorie. Nuda, nuda, nuda! Zrobiłam sobie chwilę przerwy na herbatę i małą recenzję.


Dzisiaj kilka słów o moich ulubionych perfumach od Kryśki Aguilery. Osobiście jej fanką nie jestem, lubuję się w innej muzyce i stylu, ale do owych perfum pałam wielką miłością!


Perfumy zamknięte są w uroczym flakoniku (aktualnie posiadam najmniejszy). Takie 15 ml starcza mi zazwyczaj na ponad pół roku, oczywiście przy zamiennym używaniu z innymi perfumami. Są wydajne, a ich cena dosyć przystępna, w porównaniu z perfumami z wyższej półki – kupiłam je w Rossmannie za ok. 70 zł.

Jeżeli chodzi o trwałość to u mnie po dwóch „psiknięciach” na szyję i włosy utrzymują się długo. Czasami na drugi dzień z rana czuję jeszcze jego delikatną nutkę na włosach. :)

Jak opiszę zapach? Jest słodki, ale świeży, lekki i delikatny, kobiecy i uwodzicielski.

Znam ich wielbicielki, jak i osoby, które za nimi nie przepadają. Ja jednak bez dwóch zdań zaliczam się do pierwszej grupy. Wiem, że facetom też bardzo się podobają!

Dla mnie są świetne, z pewnością jeszcze nieraz je kupię :)

A Wy znacie ten zapach? Co sądzicie? 
Macie jakieś plany na weekend?


Pozdrowienia znad notatek,
Monika :)

8 komentarzy:

  1. Ja nie znam nie używałam ich nigdy ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam i Chrtistiny i Britney'ki ;) obie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. natchnęłas mnie, ide sobie zrobic herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbatę z cytrynką.;D Również obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z zapachów sygnowanych sławnymi osobami uwielbiam Kate Moss! Kocham ten zapach - mam go już tak długo, a jeszcze na dnie są pozostałości, które na specjalne okazje są jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem... bradzo lubię słodkie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja też jestem ciekawa zapachu... Przejdę się niedługo i zobaczę czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś oTAGowana :)

    zapraszam do zabawy :)

    http://anciapancia.blogspot.com/2013/01/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń